hannah lanceert verrassende campagne voor Hulphond Nederland

Help mee
en doneer
Ga terug

hannah, specialist op het gebied van huidverbetering, roept in een nieuwe en verrassende campagne op om het belangrijke werk van hulphonden te steunen. Met de slogan ‘Soms testen we bewust wél met dieren.’ vraagt het cosmeticabedrijf op ludieke wijze aandacht voor de opleiding en inzet van hulphonden. Honden doorlopen namelijk nogal wat testen om te beoordelen of zij 100% geschikt zijn om ingezet te worden als hulphond voor iemand met een fysieke of geestelijke hulpvraag. Tot en met half april steunt iedereen met de aankoop van een hannah-product het werk van Hulphond Nederland. De producten zijn verkrijgbaar bij meer dan 400 hannah huidcoaches die zich voor deze actie verenigd hebben op het online platform hannahvoorhulphond.nl. Deelnemers aan de actie maken bovendien kans op een jaar lang gratis hannah producten.

Advertentie
“Het woord huidcoach zegt het al; onze specialisten coachen de klant naar een beter resultaat, omdat zij weten wat een stralend uiterlijk kan betekenen. Onze opleiding tot huidcoach heeft als basis empathie en kennis. Men kiest voor deze specialiteit om van echte waarde te zijn. Dus als wij ze vragen om mee te werken aan een actie voor Hulphond Nederland is dat vanzelfsprekend. Een hulphond is van essentiële waarde voor iemand en de zorgvraag is groter dan het aanbod. Als wij een steentje kunnen bijdragen door aandacht te vragen voor deze helden, bedenken we ons geen moment!”, aldus Monica van Ee, algemeen directeur van hannah. Het bedrijf brengt de campagne onder de aandacht met een advertentie in een groot aantal lifestyle en beauty magazines, waaronder Wendy, 100%NL Magazine, &C, Beau Monde, Elegance, Grazia, LINDA., Marie Claire, Quest, Life After Football, Talkies Magazine, Women’s Health, Soundz en vakblad Esthé. Op de website hannahvoorhulphond.nl kan men terecht voor meer informatie over de deelnemende hannah huidcoaches en de actie ‘Vind de hond in de pot’ waarmee men kans maakt op een jaar lang gratis hannah producten.

Kostbaar
Als sponsor van Hulphond Nederland maakt hannah al enkele jaren de opleiding en inzet van hulphonden mogelijk. “Het opleidingsproces van een hulphond is maatwerk en daarmee ook kostbaar. Tegelijkertijd is er een groeiende behoefte aan de inzet van onze hulphonden. Daarom zijn wij enorm blij met deze originele campagne en de geweldige steun van de hannah huidcoaches. Hiermee kunnen wij nog meer hulphonden opleiden”, aldus Rudolph Strickwold, directeur Marketing en Commercie van Hulphond Nederland.

De campagne is bedacht en mede mogelijk gemaakt door The Communication Company uit Breda.

Over hannah
Sinds 1979 is hannah de visionair in Nederland op het gebied van huidverbetering door de befaamde bindweefselmassage en de hoogwaardige producten van Nederlandse bodem die zelf door hannah worden ontwikkeld en geproduceerd. Met gebundelde kracht en gedeelde passie werkt hannah samen met haar ruim 400 huidcoaches op het hoogste niveau aan het verbeteren van de huid. Onder het motto “Geef je huid een kans” wordt op het hoofdkantoor te Voorthuizen iedere dag met veel passie gewerkt, waarbij consequente begeleiding en intensieve scholing van de huidcoaches zorgen voor het beste resultaat in huidverbetering. (www.hannah.nl).