Samenwerking TCC en Hulphond Nederland

Help mee
en doneer
Ga terug

Hulphond Nederland en The Communication Company (TCC) uit Breda gaan samenwerken. TCC zal zich voor de stichting gaan bezighouden met de positionering en een nieuwe campagne. Het bureau werkt voor grote merken als KLM, Interpolis en Jupiler en zal Hulphond Nederland op sponsorbasis ondersteunen.

TCC2013 Logo_Hor_RGBCees Faes, algemeen directeur van TCC: “In een tijd dat zorg alleen maar duurder wordt en de vraag er naar jaar na jaar groeit, is er steeds meer behoefte aan nieuwe, efficiëntere manieren van zorgverlening. De inzet van hulphonden voor bijvoorbeeld kindertherapie is aantoonbaar effectief; iets waar Hulphond Nederland al jaren onderzoek naar doet en specifiek honden voor opleidt. Net als een aantal andere mooie merken als Athlon, Royal Canin en Sandd willen ook wij hier graag ons steentje aan bijdragen!”.

Rudolph Strickwold, Directeur Marketing en Commercie: “We kwamen met TCC in contact op voorspraak van onze partner Tribes, waarvoor zij de campagnes maken. Een bureau met als credo ‘It’s not the size of the dog that’s in the fight; it’s the size of the fight that’s in the dog.’ moest natuurlijk wel een match zijn. We zijn erg blij met de steun van dit gerenommeerde bureau en kijken uit naar de nieuwe campagne voor Hulphond Nederland.’.